برگزاری پرشور برنامه قرآنی در روستای کهنمو

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی مسجد موسی بن جعفر(ع) کهنمو از برگزاری برنامه قرآنی در روستای کهنمو به مناسبت بزرگداشت ایام اعیاد شعبانیه در این روستا خبر داد.

«یوسف محمد زاده جمالیان»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پربرکت حضرت ولی عصر (عج) و اعیاد شعبانیه ویژه برنامه های بزرگداشت این اعیاد را بر شمرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی مسجد موسی بن جعفر(ع) کهنمو با تاکید بر اینکه تجمعات و ویژه برنامه ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود، افزود: مردم این روستا با حضور پرشور در مراسم های ملی و همچنین جشن ولادت ائمه اطهار علیهم السلام و ویژه برنامه های بزرگداشت اعیاد شعبانیه که با سخنرانی، مولودی خوانی و پخش چای و شیرینی همراه می باشد ارادت خود را به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت نشان داده اند.

محمد زاده در ادامه کانون فرهنگی و هنری و مسجد را مهمترین مرکز برای گردهمایی روستاها در رویدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ملی و مذهبی خواند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی، از برگزاری برنامه قرآنی در روستای کهنمو در ایام اعیاد شعبانیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور دکتر یحیی راثی، نابغه  قرآنی کشور و حضور و استقبال پرشور نوجوانان و جوانان به صورت موفق و چشمگیر برگزار شد.

 

گفتنی است، کهنمو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سهند بخش مرکزی شهرستان اسکو واقع شده است.

کد خبر 1156151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha