جانبازان شهدای شاهداند

زیویار با بیان اینکه در وصف جانبازی جانبازان زبان الکن است، گفت: جانبازان شهدای شاهداند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار» در دیدار با ( امیر مراد گودرزی) جانباز 70 درصد شهرستان بروجرد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان شاهدان زنده دفاع و مقاومت مردم ایران هستند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: جانبازان به خاطر دفاع از خاک وطن تا مرز شهادت پیش رفته اند و بسیاری از آن‌ها هر روز تا مرز شهادت پیش می‌روند.

 

استاندار لرستان همچنین با تحبلیل از ایثار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، افزود: این عزیزان فداکاری‌های زیادی برای انقلاب اسلامی و حفظ نظام انجام داده‌اند که باید قدردان صبر و مقاومت آنان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب کار ارزشمند خانواده‌های جانبازان، شاهد و ایثارگر است.

 

زیویار افزود: رهبر معظم انقلاب بارها به نقش مهم همسران جانبازان اشاره داشتند و ان‌شاءالله خداوند متعال به آن‌ها اجر دنیوی و اخروی عطا خواهد فرمود.

 

استاندار لرستان در ادامه اظهار کرد: تکریم جانبازان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است.

 

شایان ذکر است، امیرمراد گودرزی جانباز 70درصدی بروجردی متولد اول آبان 1340 است که از ابتدای حمله صدام به ایران عازم جبهه‌های جنگ شد و 22 فروردین سال 62 در منطقه بوالحسن در محور سردشت بر اثر انفجار مین دو چشم خود را از دست داد، دو دست از آرنج قطع و شنوایی او نیز تا 70 درصد از بین رفته است.

وی همچنین از ناحیه صورت به‌شدت آسیب‌دیده و در جریان انفجار مین تمامی دندان‌های خود را از دست داده و بخش‌هایی از صورت او همچون استخوان ابرو دچار شکستگی شدید شده است.

کد خبر 1110021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha