۴۶ سری جهیزیه به همت کانون «شهید رحمانیان» جهرم به زوج های جوان هدیه شد

ترابفرد گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم تعداد ۴۶ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان کم بضاعت اهدا شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای طرح «کمک مومنانه» و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه در زمینه های مختلف به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» شهرستان جهرم افزود: بچه های این کانون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت، به تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان جوان نیز اقدام کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون تا کنون چندین مرحله تهیه جهیزیه را به اجرا در آورده و در هر مرحله چند سری جهیزیه حاوی اقلام ضروری خانواده ها را تامین کرده است.

 

ترابفرد عنوان کرد: در آخرین مرحله از این طرح که در روزهای گذشته به همت بچه های مسجد به اجرا در آمد، تهیه  46 سری جهیزیه بوده که هزینه آن به همت خیران و نیکوکاران مسجدی تامین شده است.

 

وی ادامه داد: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون یخچال، پنکه، فرش، اجاق گاز، ظروف مختلف و... بوده که به زوج های کم بضاعت تقدیم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم اظهار کرد: برای تهیه این تعداد سری جهیزیه هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال صرف شده که از سوی خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

ترابفرد در پایان از بچه های مسجد، مرکز خیریه «جوادالائمه (ع)» و خیران و نیکوکاران که در تهیه و توزیع این تعداد سری جهیزیه یاری گر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» بوده اند قدردانی کرد.

 

کد خبر 1110029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha