اجرای ۲۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در قزوین

سرباز گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است تا بیش از پیش به نقش این قشر در ادوار و عرصه های مختلف بپردازیم و به مناسبت گرامیداشت این هفته ۲۰۰ برنامه شاخص در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد سرباز» در نشست خبری که امروز (چهارشنبه 5 آبان) در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار  شد، بیان کرد: 13 آبان ماه سالروز هجرت و تبعیت امام خمینی (ره) به ترکیه، یادآور شهادت دانشجویان در دانشگاه تهران و سالروز حماسه مردم ایران در تسخیر لانه جاسوسی است.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با انواع توطئه ها سعی کردند مقابل انقلاب اسلامی قد علم کنند ولی با یاری خداوند متعال و با بصیرت مردم و ایستادگی در دفاع از نظام این توطئه ها شکست خورده است.

 

وی با اشاره به شکست آمریکا در خاورمیانه و منطقه غرب آسیا عنوان کرد: امروز آمریکا به زوال قدرت خود نزدیک تر شده است و در جنگ نیابتی در یمن هم آمریکا در باتلاق گیر کرده است و امروز آمریکا بسیار ضعیف تر از گذشته شده است.

 

سرباز در ادامه با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانش آموزان نمادی از امیدآفرینی در کشور هستند و ما در کشور 15 میلیون دانش آموز داریم که 60 درصد دانش آموزان عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.

 

وی تأکید کرد: هفته بسیج دانش آموزی فرصتی است تا بیش از پیش به نقش این قشر در ادوار و عرصه های مختلف بپردازیم و به مناسبت گرامیداشت این هفته 200 برنامه شاخص برگزار می شود که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار فرماندهان حوزه مقاومت دانش آموزی با فرمانده سپاه استان، تجلیل از دست اندرکاران درس آمادگی دفاعی، مسابقات ورزشی و غیره از جمله این برنامه ها است.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد:  یکی از برنامه های شاخصی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود مراسم 13 آبان است که در خصوص برگزای تجمع 13 آبان  ان شاالله با همراهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مقابله با کرونا در این خصوص تصمیم گیری می شود.

 

وی یادآور شد:  بصیرت افزایی، تبیین نقش بسیج در عرصه های انقلاب، تقویت روحیه استکبارستیزی، ترویج روحیه جهادی از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

 

کد خبر 1110074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha