آغاز تزریق دُز سوم واکسن کرونا در فارس

همتی گفت: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کارکنان حوزه های بهداشت و درمان در فارس از چند روز گذشته آغاز شده و تزریق دُز سوم برای سایر گروه های هدف و افراد با ریسک بالا بر اساس اولویت های تعیین شده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 5 آبان) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 473 هزار و 296 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 12 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 934 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از یک هزار و 641 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 190 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه تاکید کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای کارکنان حوزه های بهداشت و درمان در فارس از چند روز گذشته آغاز شده و تزریق دُز سوم برای سایر گروه های هدف و افراد با ریسک بالا شامل افراد کم توان ذهنی و جسمی، جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی که در مراکز و آسایشگاه ها نگهداری می شوند و افراد با ضعف ایمنی مانند بیماران خاص و مبتلا به سرطان و بیماران پیوند اعضا نیز با هماهنگی سازمان های مربوطه از فردا بر اساس اولویت های تعیین شده انجام خواهد شد.

کد خبر 1110121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha