وزیر کشور وارد گیلان شد/ ادای احترام وزیر کشور به مقام شامخ شهیدان در رشت

وحیدی دقایقی پیش وارد گیلان شده و با حضور در مزار شهدای گمنام رشت به مقام شامخ شهیدای ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز(پنج شنبه، ۶ آبان) جهت شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان وارد استان شد و در فرودگاه بین المللی سردار جنگل مورد استقبال استاندار جدید و پیشین، نمایندگان استان، اعضای شورای تامین و سایر مسئولان استانی قرار گرفت.

 

وزیر کشور با حضور در مصلی امام خمینی(ره) رشت به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در این مکان و مرحوم آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان ادای احترام کرد.

 

وحیدی بعد از تجدید میثاق با شهدا، با همراهی استاندار با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

 

بعد از دیدار وحیدی با آیت الله فلاحتی، وی در جلسه شورای اداری گیلان در سالن الغدیر استانداری با موضوع تکریم و معارفه استاندار حضور یافته و با قدردانی از زحمات «ارسلان زارع» که ۳۲ ماه در مسند استاندار گیلان بود، «اسدالله عباسی » را به عنوان استاندار گیلان معرفی می‌کند.

 

عباسی ‌‌نمایندگی مردم رودسر و املش در مجلس هفتم، هشتم و دهم ‌و سابقه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت احمدی‌نژاد، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، عضو مجمع عمومی بانک‌های مسکن، کشاورزی، رفاه، کارگران و سپه، عضو ستاد امور رفاهی کارگران، رئیس شورای عالی کار، دبیر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، رئیس کمیته طبقه‌بندی مشاغل و دبیر شورای عالی اشتغال  را در کارنامه کاری خود دارد.

 

همچنین وی در سمت رییس فراکسیون فرهنگیان در مجلس، رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس، عضو ناظر شورای عالی آموزش و پرورش، نایب‌ رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نایب رئیس فراکسیون تعاون خدمت کرده است.

 

 

 

کد خبر 1110224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha