باید به کانون های مساجد به عنوان قلب تپنده فرهنگی جامعه نگاه کنیم

به گفته مدیر مسئول کانون بهاران طارم، امام جماعت با استحکام بخشيدن به ارتباطات بين هيئت امناء مسجدو هيئت مديره کانون، راه را براي اجراي برنامه هاي کانون هموار مي نمايد.

مدير مسئول کانون فرهنگی و هنری روستايي بهاران طارم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مراکزي هستند که در کنار مساجد و با استفاده از نيروهاي متخصص و متعهد با انجام فعاليتهاي مختلف فرهنگي و هنري زمينه حضور موثر و معنوي نوجوانان و جوانان را در مساجد فراهم مي آورند.

 

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امام جماعت مسجد به عنوان مدیر مسجد و رکن اصلی کانون شمرده می شود و تمام برنامه های کانون باید با هماهنگی ایشان انجام شود.

 

وی افزود: امام جماعت با حضور خود در برنامه ریزی کانون ، ضمن نظارت بر روند دینی اجرای برنامه ها،جهت دهی معنوی فعالیته ها را صورت می دهد.

 

به گفته مدیرمسئول کانون بهاران طارم، نقش امام جماعت در تبلیغ برنامه های کانون در بین نمازگزاران بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و حضور امام جماعت در برنامه ریزی فعالیت ها، باعث ایجاد یک نوع امنیت خاطر مومنین می گردد که این امر نیز موجب حضور هرچه بیشتر مخاطبین در کانون می شود.

 

وی افزود: امام جماعت با استحکام بخشیدن به ارتباطات بین هیئت امناء مسجد و هیئت مدیره کانون، راه را برای اجرای برنامه های کانون هموار می نماید.

کد خبر 1110229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha