افزایش وصولی درآمدها در اولویت بودجه سال ۱۴۰۱ قرار دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: افزایش وصولی درآمدها در اولویت بودجه سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

«رحمت الله قیصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه در لایحه بودجه سال 1401 اعتبارات عمرانی براساس نظام درآمد – هزینه تخصیص می یابد،  دستگاه های اجرایی ذیربط باید با کار کارشناسی علمی و دقیق، تدابیر لازم جهت افزایش درآمدهای مالیاتی استان اتخاذ کنند.

 

وی در ادامه ضمن تأکید بر تسریع در تکمیل و روند اجرای پروژه های جهش تولید استان، گفت: با توجه به اهمیت بالای پروژه های مذکور در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رشد و توسعه اقتصادی استان، دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به پیگیری و رصد مستمر این پروژه ها اقدام کنند.

 

قیصوری در خصوص اشتغالزایی در روستاها اظهار کرد: اشتغالزایی در روستاها، ماندگاری مردم در مناطق روستایی را در پی دارد، لذا یکی از عوامل مهم برای توسعه کارآفرینی و اشتغال در نواحی روستایی، دسترسی و توزیع مناسب اعتبارات و تسهیلات در میان روستاییان است که اجرای قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار روستایی نقش موثری در احیای روستاها و مهاجرت معکوس دارد.

 

رئیس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام خاطرنشان کرد: آمایش سرزمین به جمعیت و فضا، مدیریت فضا شامل نظام شهری، آبادی ها و روستاها، نظام شبکه حمل و نقل میان شهر و روستا و نظام نواحی که مبین کاربرد زمین توسط فعالیت هایی مانند کشاورزی، جنگلداری، مرتعداری، صنعت و معدن است، اشاره دارد.

کد خبر 1110529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha