قاب شکوه مادری در دستان مادر و همسر شهيد «مرتضي زرهرن»

لوح تکریم شکوه مادری، در دستان مادر و همسر شهيد تکاور مدافع حرم مهندس «مرتضي زرهرن» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «خورشید غلامی» مادر شهید والا مقام «مرتضی زرهرن» و «زهرا رمضان پور» همسر آن شهید والامقام، طی مراسمی با محوریت  رونمایی از کتاب «پسر خورشید» نوشته شهلا پناهی و بر اساس زندگی شهید مرتضی زرهرن تجلیل شدند.

 

در این مراسم ابتدا لوح شکوه مادری به دستان مادر شهید که بار صبر و تحمل سال ها، قدش را کمی خمیده بود، توسط حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شیروان اهدا شد.

 

در ادامه لوح سپاس دیگری توسط امیر دربندی، از فاتحان جبهه و جنگ و همرزم شهید صیاد شیرازی، به همسر آن شهید جانبرکف، که مادر علی و فاطمه دو یادگار شهید است،  اهداء و شکوه مادری وی ارج نهاده شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی، رییس ستاد فهمای کشور نیز در این مراسم با تماس تلفنی با امام جمعه شیروان ضمن قدردانی از نگاه حامیانه وی نسبت به فعالیت کانون های مساجد، طرح شکوه مادری را ایده و  تلاشی مسجدی برای تکریم خانواده شهدا و ایثارگر، زنده نگهداشتن یاد شهیدان، معرفی مادران تاثیرگذار به عنوان الگوهای ارزشمند و نیز ترویج فرهنگ شهادت برشمرد.

 

گفتنی است، شهید مهندس سرهنگ دوم مرتضی زرهرن در اسفند سال 94 داوطلبانه با علم و ایمان کامل و عاشقانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و دفاع از مظلومیت و جنگ با کفار تکفیری داعشی به سوریه اعزام شد و در نیمه شب 21 فروردین 1395 در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه در حین درگیری مستقیم با دشمن تکفیری بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

کد خبر 1110745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha