برای توسعه هاکی به ۱۱ شهرستان تجهیزات اهدا شد

علیزاده با بیان اینکه مقداری تجهیزات ورزش هاکی از سوی فدراسیون کشور به هیئت خراسان رضوی اختصاص یافته است؛ گفت: با هدف توسعه هاکی در خراسان رضوی به ۱۱ شهرستان این استان تجهیزات اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهدی، «حمید علیزاده» با بیان اینکه با هدف توسعه هاکی در خراسان رضوی به ۱۱ شهرستان تجهیزات اهدا شد؛ گفت: در سفری هفته گذشته به تهران و جلسه مشترک با دکتر قدیمی رییس فدراسیون هاکی کشور بسیاری از معضلات، مشکلات و محدودیت‌های مالی شدید هاکی استان که اهالی این رشته از بدو تشکیل هیات تا پیش از این با آن ها مواجه بودند، تشریح شد.


سرپرست هیات هاکی خراسان رضوی ضمن قدردانی از حسن توجه و حمایت‌های رئیس فدراسیون به توسعه هاکی در استان مستعد خراسان رضوی، ادامه داد: در این نشست تخصصی، راهکارها و توصیه های سازنده ای از سوی وی درجهت مانع زدایی و پشتیبانی هرچه بیشتر از این رشته ارائه شد.


وی به اختصاص تعدادی تجهیزات ورزش هاکی از سوی فدارسیون کشور به هیات خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: بر این اساس درسفرها و بازدید های انجام شده از هیات های  شهرستانهای مشهد، چناران و سبزوار بخشی از این تجهیزات شامل تعداد ۱۰ عدد چوب و توپ به هریک تحویل داده شد.

 

علیزاده توسعه این رشته در سطح شهرستان های مختلف استان و استعدادیابی از اقصی نقاط این خطه را اصلی ترین هدف و برنامه پیش روی هیات هاکی عنوان کرد و گفت: براساس برنامه ریزی ها و نیازسنجی های انجام شده تعدادی از این تجهیزات اهدای فدراسیون به زودی به شهرستانهای نیشابور، گلبهار، کلات نادر، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، درگز و جغتای نیز اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 1110913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha