خانواده شهدا و ایثارگران مدرسان ایثار و استقامت هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مدرسان ایثار، صبر و استقامت هستند و ما باید شاگردان خلفی برای این بزرگواران باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، صدیق مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان در جریان دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان با قدردانی از پایداری و استقامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با رشادت و جانفشانی در راه حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

 

وی با اسوه‌های صبر و استقامت خواندن خانواده معزز شهدا افزود: مسئولان شهرستان مریوان توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا دارند که بنیاد شهید، نوک پیکان این مهم است.

 


رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهیدان نیز با گذشت و ایثار خود به ما درس بزرگ صبر و استقامت داده‌اند که باید از این درس‌ها به بهترین نحو بهره‌مند شویم.

 

مرادی یادآور شد: خانواده شهدا و ایثارگران مدرسان ایثار، صبر و استقامت هستند و ما باید شاگردان خلفی برای این بزرگواران باشیم.

کد خبر 1110939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha