مردم نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند

زیویار، با اشاره به آغاز فصل سرما، گفت: مردم از واکسن کرونا استقبال نمایند و با رعایت پروتکل های بهداشتی از افزایش آمار مبتلایان خود داری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(8آبان)، در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: واکسن کرونا سبب ایجاد ایمنی ۸۵ درصدی نسبت به بیماری کرونا می شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد در زمینه آمار مبتلایان، مرگ بر اثر کرونا و واکسیناسیون یک روند ایستا پیدا کرده‌ایم، افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و اینکه در برخی از کشورهای همسایه شاهد شیوع نوع دیگری از بیماری به نام دلتا پلاس هستیم، توصیه می شود مردم برای دریافت واکسن اقدام کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به رنگ بندی شهرهای استان لرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی استان های همسایه وارد وضعیت قرمز کرونایی شده اند، این اوضاع برای لرستان نیز می تواند خطرناک باشد.

 

زیویار ادامه داد: شهرستان پلدختر از امروز وارد وضعیت قرمز کرونا شده است و رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات امری ضروری و مورد تأکید است.

 

وی به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف و حمایت‌هایی که از طرف دولت انجام می‌شود اشاره کرد و عنوان داشت: این موضوع از دیگر مصوباتی بود که در ستاد ملی مطرح و مقرر شد با ایجاد شرایط مناسب، فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان و دانشجویان به صورت حضوری آغاز شود.

کد خبر 1110984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha