بسیج دانش آموزی در پروژه های محرومیت زدایی فعالیت می کند

حجت الاسلام جعفری گفت: بسیج دانش آموزی استان امروز با آغاز رزمایش بزرگ اکرام با سرپرستی از یک هزار یتیم خراسان رضوی وارد مرحله جدیدی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «مهدی جعفری» امروز شنبه (8 آبان) در آیین تحلیف هزار نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و سرپرستی هزار نفر از ایتام مشهدی توسط واحدهای بسیج دانش آموزی در مجتمع آیه ها بیان کرد: دانش‌آموزان این استان، امتداد همان نسل درخشانی هستند که ایثار و مجاهدت آنان یک روز با شهید بهنام محمدی و شهید محمدحسین فهمیده بروز و ظهور یافت.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌ آموزی خراسان رضوی ادامه داد:امروز نیز با مشارکت خود در پروژه‌های محرومیت‌زدایی و جمع‌آوری بسته‌های معیشتی و آموزشی برای همکلاسی‌های نیازمندشان در مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد بروز پیدا کرده است.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: تهیه و توزیع ۵ هزار بسته کمک مؤمنانه در سال گذشته، آغازی بر فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی در مواجهه با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن بود.

 

وی گفت: امروز با آغاز رزمایش بزرگ اکرام با سرپرستی از یک هزار یتیم خراسان رضوی توسط بسیجیان دانش آموز استان، وارد مرحله جدیدی می‌شود و این رزمایش به گونه‌ای صورت می‌گیرد که هر واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در استان، سرپرستی یک یتیم را بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 1111030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha