تداوم پویش «چشم انتظاران» توسط کانون «عدل» کوهرنگ

فرامرزی به تداوم پویش «چشم انتظاران» توسط کانون «عدل» کوهرنگ اشاره کرد و گفت: این پویش به منظور دستگیری از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

«زهرا فرامرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پویش «چشم انتظاران» به منظور دستگیری از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری «عدل» کوهرنگ از سال ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد ادامه داد: اعضای این کانون با راه اندازی پویش مردمی «چشم انتظاران» اکنون کمک های زیادی از جمله بسته های معیشتی، نذر قربانی، بسته های گوشت متبرک قربانی و بسته های بهداشتی را بین خانواده های نیازمند توزیع کرده است.

 

وی بابیان اینکه پویش «چشم انتظاران» به منظور کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا همچنان توسط کانون فرهنگی هنری عدل کوهرنگ اجرا می شود گفت: در این راستا فعالان این کانون با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین آماده توزیع بین نیازمندان هستند.

 

فرامرزی گفت: با شرایط به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا و نیازمندی مردم به کمک های معیشتی، در قالب این پویش بسته های غذایی و تاکنون اقلام اساسی نظیر برنج، روغن مایع، ماکارونی، حبوبات، لباس و مرغ بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع چلگرد ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری جهت کمک به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در زمان کرونا رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ایجاد شد.

 

وی بابیان اینکه ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی است، اظهار داشت: شرایط پیش آمده از کرونا باعث شده نیاز مردم به کمک‌های خیران و مردمی بیش از سایر اوقات شود.

 

کد خبر 1111168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha