شهدا با نثار جان خود ادعای تدین و ولایتمداری خود را ثابت کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه عظمت شهدا را نمی توان به درستی درک کرد، گفت: شهدا با نثار جان خود ادعای تدین و ولایتمداری خود را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (9 آبان) در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی "شهید رجبعلی محمدزاده" که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: تداوم راه شهدا در برگزاری یادواره های شهدا و تبیین شخصیت، راه و سیره عملی آن ها است.

 

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی با ایجاد جنگ در هشت سال دفاع مقدس در پی این بودند که نظام ولایی و دینی را نابود کنند، اظهارکرد: حضور رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس، نشان داد که این پیوند ناگسستنی است.

 


وی با اشاره به اینکه عظمت شهدا را نمی توان به درستی درک کرد، گفت: شهدا با نثار جان خود ادعای تدین و ولایتمداری خود را ثابت کردند.


 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شهدا را پیروان واقعی مولا علی(ع) دانست و افزود: شهید محمدزاده نیز یکی از این پیروان واقعی بود.


 

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: شهید محمدزاده انسانی با صلابت، شجاع، با محبت بود.


 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: شهید محمدزاده عشقی که به نیروهای بسیجی خود داشت، همچون عشق یک پدر به فرزندانش بود و همه نیروهای خودش را به اسم کوچک صدا می کرد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه شهدا تا آخر ولایتمدار ماندند و برای ایجاد وحدت کار کردند، خاطرنشان کرد: کسانی که خودشان را محب اهل بیت می دانند و به مسائل تفرقه می پردازند، این ها نه ولایتمدارند و نه پیرو شهدا هستند.
 

کد خبر 1111189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha