۷۵ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان شهر دهدشت

مسئول گروه جهادی شهید صالحی زاده حوزه دانش آموزی حضرت زینب (س) دهدشت گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در قالب رزمایش مشق احسان ۷۵ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گروه جهادی شهید صالحی در ادامه ماموریت و فعالیت‌های انقلابی خود اقدام به توزیع بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در شهر دهدشت کرده است.

 

مسئول گروه جهادی شهید صالحی زاده حوزه دانش آموزی حضرت زینب (س) دهدشت، هدف از این اقدام را کمک به دانش آموزان بی سرپرست و نیازمند دانست و گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در قالب رزمایش مشق احسان ۷۵ بسته لوازم التحریر شامل ملزومات ضروری دانش آموزان از جمله کیف، چند جلد دفتر، مداد و خودکار و .... به ارزش ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

«حلیمه شجاعی» با اشاره به اینکه این کار جهادی با هدف تأمین نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند اجرا شده، افزود: این کمک‌ها با هدف خدمت رسانی به جامعه محرومان و خوشحال نمودن دل دانش آموزان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار دانش آموزان کم بضاعت و کم توان هستیم، تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا با توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و ... در کنار آنها بودیم و همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر 1111419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha