ضرورت ارائه پیوست فرهنگی برای برنامه ها

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت ارائه پیوست فرهنگی برای برنامه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی  در نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با ارائه گزارشی از فعالیت های دو سال اخیر شورا گفت: شورای فرهنگ عمومی این شهرستان طی دو سال گذشته در بین سه شورای برتر در سطح استان اصفهان قرار گرفته است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: برنامه ریزی برنامه های هفته قرآن و عترت و ایمنی رانندگی و علل خودکشی و راه حل های آن ، نصب تابلوها و نمادهای شهدا و تشکیل دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان از مهم ترین مصوبات اجرایی شورای فرهنگ عمومی طی دو سال گذشته است.


ضابطی تصریح کرد: درسال جاری هم کارگروه های تخصصی ۸ گانه ذیل شورا تشکیل شده و ابلاغ آن توسط فرماندار برای مسئولین کارگروه ها صادر شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت ارائه پیوست فرهنگی در برنامه ها تاکید کرد و گفت: پیوست نگاری فرهنگی یعنی همه فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی باید با توجه به فرهنگ و با توجیه فرهنگی انجام شود.

 

ضابطی افزود: امیدواریم با همیاری و همکاری سایر ارگان ها با این اداره بتوانیم رفتار، سبک و سیره رفتاری و اخلاقی شهدا به ویژه شهدای دانش آموز را برای عمومی مردم بویژه نوجوانان و جوانان فرهنگسازی نموده و نشر دهیم. 


وی با اشاره به اینکه تبیین سیره رفتاری و اخلاقی شهدا به ویژه شهدای دانش آموز برای نسل نوجوان و جوان برای دوری از تهاجم فرهنگی که کشور با آن روبروست بسیار مهم و حائز اهمیت است.
در این جلسه همچنین هرکدام از حاضران پیرامون موضوع جلسه تبادل نظر کردند.


نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه آران و بیدگل و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در حسینیه حضرت زهرا(س) ستاد نماز جمعه برگزار شد./

کد خبر 1111668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha