مسابقه ساخت «آدمک های استکبار» به مناسبت ۱۳ آبان برگزار می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری عترت بشرویه گفت: مسابقه ساخت «آدمک های استکبار» برای گروه سنی ۱۰ تا ۱۷ سال به مناسبت ۱۳ آبان روز استکبارستیزی توسط کانون عترت برگزار می شود.

«محمدرضا قاسمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه برنامه های مختلفی را به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و 13 آبان روز استکبارستیزی اجرا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه با اشاره به برگزاری مسابقه «آدمک های استکبار» گفت: این مسابقه توسط کانون و با همکاری پایگاه بسیج مقاومت به مناسبت 13 آبان روز استکبارستیزی برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: علاقمندان در گروه سنی 10 تا 17 سال می توانند با ساخت آدمک های استکبار تا 12 آبان در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را به کانون عترت تحویل بدهند.

 

قاسمیان به هدف از برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنا شدن نوجوانان با چهره استکباری و جنایتکار آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و بدانند که دشمن هیچ گاه نیت خیری برای ایران و ایرانی ندارد.

 

وی در پایان عنوان کرد: یک مسابقه نقاشی با عنوان «استکبارستیزی» برای کودکان و نوجوانان نیز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز استکبار ستیزی توسط این کانون برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1111671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha