برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی همزمان با ۱۳ آبان توسط کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با ۱۳ مسابقه نقاشی و مقاله نویسشی برای کودکان و نوجوانان عضو کانون توسط کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی از 8 تا13 آبان و سالروز شهادت شهید فهمیده و به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  برنامه های مختلفی نیز توسط کانون شهید صیاد شیرازی ملایر در حال انجام است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر حضور دانش آموزان و اعضای کانون در راهپیمایی 13 آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی را از برنامه های این کانون دانست .

ترکاشوند همچنین از برگزاری جلسه تبیین کتاب شهید فهمیده برای دانش آموزان و نوجوانان عضو کانون خبر داد و گفت: همچنین همزمان با 13 مسابقه نقاشی و مقاله نویسی برای کودکان و نوجوانان عضو کانون توسط کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از بررسی آثار به آثار برگزیده هدایایی از سوی کانون به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

  مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر تصریح کرد: در فضای مجازی نیز برنامه های فرهنگی و تببین سالروز  حادثه  13 آبان برای  اعضای کانون انجام خواهد شد .

وی در ادامه برگزاری مسابقه دو میدانی و همچنین تجلیل از میثم ترکاشوند از اعضای فعال کانون شهید صیاد شیرازی که اخیرا در مسابقات کشتی پهلوانی استان همدان به مقام قهرمانی و در مسابقات کشوری نیز مقام سوم را کسب کرده را از دیگر برنامه های این کانون در این ایام دانست.

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر یادآور شد: کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است که در سال جاری طبق اعلام  در سامانه بچه های مسجد در شهرستان  و استان به عنوان کانون برتر و در کشور نیز به عنوان سومین کانون برتر  معرفی شده است.

کد خبر 1111679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha