برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین

طاهرخانی گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالفضل طاهرخانی» در نشست خبری که امروز (دوشنبه ۱۰ آبان) در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برای سومین بار در کشور و برای نخستین بار در استان قزوین برگزار می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: این رویداد با توجه به اهمیت فضای مجازی و ضرورت استفاده از این ظرفیت و ارتقای تولیدات اثرگذار برگزار می شود که از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه و به مدت ۴۸ ساعت شاهد برگزاری این رویداد در استان قزوین خواهیم بود.

 

وی عنوان کرد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شامل بخش های مختلفی نظیر انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزاری های ویژه تلفن همراه  است که مراسم اختتامیه این برنامه در دانشگاه فرهنگیان قزوین و با حضور مسئولان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل می شود.

 

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این نشست اظهار کرد: در برگزاری این رویداد هیچگونه محدودیت سنی و جنسیتی دیده نشده و تمامی افراد می توانند در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت نام کنند.

 

«مرتضی امیری» خاطر نشان کرد: استعدادهای بسیاری در این حوزه وجود دارد که برگزاری این رویداد هم فرصتی برای شناسایی این استعدادها است.

 

وی یادآور شد: تاکنون ۲۰ گروه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده اند که ثبت نام تا ۴۸ ساعت آینده ادامه دارد و علاقمندان می توانند در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کنند.

 

کد خبر 1111705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha