جشنواره  ملّی حرفآورد استان البرز رتبه برتر کشور را کسب کرد/  امیدآفرینی، افق نمایی و حرکت محور مبنایی طرح ۱۴۴۰ است

اکبری با اعلام خبر کسب رتبه برتر حرف آورد استان البرز در سطح کشور گفت: امیدآفرینی، افق نمایی و حرکت از محورهای برنامه ریزی در قالب طرح ۱۴۴۰ با مشارکت و همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی است.

« لیلا اکبری» در جریان روند فعالیت نهضت پیشرفت بانوان ستاد تبلیغات اسلامی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از محورهای مبنایی حرکت نهضت پیشرفت بانوان ستاد تبلیغات اسلامی استان البرز طرح ریزی برای ایران ۱۴۴۰ در قالب امیدآفرینی، افق نمایی و حرکت ا است. 

 

کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: نقش آفرینی آحاد بانوان در امیدآفرینی و اثرگذاری در مقیاس های منطقه ای و ملی و تحقق مردم سالاری دینی از جمله مسائلی است که برمبنای حرفآورد به عنوان آوردگاه سخن بانوان از جمله محورهای فعالیتی این سازمان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت روند فعالیت حرفآورد به عنوان یک جشنواره ملی بیان کرد: تلاش مردم به منظور شناخت و حل مسائل خرد و کلان زمینه ایجاد جریانی است که طی آن افراد مسئول فعال تر و موثرتر نسبت به تحقق برنامه ها در قالب مردم سالاری دینی فعالیت کنند.

 

کارشناس امور یانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی که با اعتقاد راسح رهبران آن به دست آمده است باز کردن جعبه سیاه مشکلات کلان کشور و ایجاد زمینه مشارکت افزایی در جهت شناخت تحلیل و تصمیم در خصوص آن ها است. 

 

 

کد خبر 1111714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha