تمدن سازی اسلامی در جامعه رسالت حوزه علمیه است

حجت الاسلام عبداللهی، طلاب و روحانیت با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی در عرصه تمدن سازی اسلامی و تبیین این مهم در جامعه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(10 آبان) در دیدار با طلاب و کادر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا اظهارکرد: حوزه علمیه در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان افزود: حوزه علمیه اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از نگاه مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین نمایند.

 

وی تمدن سازی اسلامی و تحقق این مهم رسالت مهم حوزه های علمیه خواند و گفت: بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی و اندیشه سازی برای گسترش و اشاعه تمدن سازی اسلامی در جامعه ضروری است.

 

 حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: ارتقاء بصیرت دینی رسالت مهم دیگر حوزه های علمیه برای مقابله با هجمه های فرهنگی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

 

وی عنوان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه رسالتی دیگر بر دوش حوزه علمیه بوده که در هر زمان تبلیغی باید به این مهم پرداخته شود تا ارزش ها نهادینه و جلوی رواج ضدارزش ها   گرفته شود، در سایه نهادینه سازی این مهم فرهنگ دینی جامعه ارتقا می یابد.

 

کد خبر 1111783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha