بسیج دانش آموزی محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس است

سردار بوعلی گفت: بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده کشور است و محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 10 آبان) در آئین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در فارس گفت: بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده کشور است و محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: یکی از رسالت های بسیج دانش آموزی، معرفی و استفاده از ظرفیت، طرح ها و نظرات دانش آموزان بسیجی برای تعالی فرآیند آموزش در کشور است.

وی اضافه کرد: 13 آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است و  در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و امروز نیز شاهد حضور مستمر دانش آموزان در عرصه های ضد استکباری هستیم.

سردار بوعلی تصریح کرد: خوی استکباری آمریکا همواره به دنبال استعمار ملت ها بوده و جریان صهیونیست و استعمارگر برای سیطره بر تمام جهان از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیست.

وی ادامه داد: دانش آموزان بسیجی باید توانایی های خود را باور داشته باشند زیرا آموزه های انقلاب اسلامی و خودباوری، منشا تحول در مجموعه های آموزشی و واحدهای بسیج دانش آموزی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به طرح «توکاد» نیز گفت: این طرح با هدف تامین لوازم التحریر، تبلت و تجهیزات کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند فارس اجرایی شده که نمونه درخشان فعالیت های دانش آموزان بسیجی استان فارس است.

کد خبر 1111810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha