عضویت ۷۹ هزار نفر در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری از عضویت ۷۹ هزار نفر از نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری باکد ملی در سامانه بچه های مسجد خبر داد و گفت: همه فعالیت های اجرایی کانون ها به منظور کسب امتیاز در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مکانی امن برای کودکان و‌ نوجوانان به منظور فراگیری آموزش های فرهنگی، مذهبی و ... است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری احیای کارکرد اصلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سوق دادن فعالیت به سمت مسجد طراز اسلامی را از مهمترین برنامه‌های این نهاد دانست.

 

وی بابیان اینکه جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همه امکانات و زیرساخت های لازم را برای حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری به منظور همکاری در برگزاری فعالیت های مختلف فراهم کرده است.

 

مظاهری از عضویت ۷۹ هزار نفر از نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری باکدملی در سامانه بچه های مسجد خبر داد و گفت: همه فعالیت های اجرایی کانون ها به منظور کسب امتیاز در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان از اسفند سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا با حضور خودجوش در صحنه، خط ‌مشی فعالیت های فرهنگی هنری خود را به فعالیت های حوزه سلامت تبدیل کردند.

 

وی ابراز کرد: بچه های مساجد این استان با تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، ضدعفونی کردن مساجد و محلات، برپایی ایستگاه های سلامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تهیه و توزیع گوشت قربانی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و همدلی، ولایتمداری خود را به منصه ظهور رساندند.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در این مدت با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، در هشت مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال کرده است.

 

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برنامه های فرهنگی هنری در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، یکی از موثرترین برنامه های ترویجی در این حوزه محسوب می شود.

 

کد خبر 1111894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha