برنامه‌های مسجد چهارده‌معصوم(ع) برای ۱۳ آبان/  تبیین قرآنی ریشه‌های استکبار در جهان مدرن

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی آبادی گفت: نشست قرآنی تبیین ریشه‌های استکبار در جهان مدرن به مناسبت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در مسجد چهارده‌معصوم(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی آبادی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد چهارده‌معصوم(ع) محله حافظیه نیروی هوایی تهران ویژه برنامه های مختلفی برای 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار تدارک دیده است، اظهار کرد: مساجد باید با برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و انقلابی مردم را با جنایات نظام سلطه و استکبار آشنا کنند.

 

امام جماعت مسجد 14 معصوم (ع) واقع در تهران خیابان 30 متری نیروی هوایی محله حافظیه افزود: نشست قرآنی تبیین ریشه های استکبار در جهان مدرن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم حمیدی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی فردا (چهارشنبه، 12 آبان ماه) بعد از نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد چهارده‌معصوم(ع) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه معرفی جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی و ظلم علیه مردم آزادی خواه و مبارز جهان از امروز یازدهم آبان ماه تا روز جمعه، 14 آبان ماه در فضای باز این مسجد برپا است.

 

حاجی آبادی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی نیز با موضوع تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با استکبار و لزوم ایستادگی مردم و مسئولان در برابر زیاده خواهی های دشمنان به همت پایگاه بسیج مسجد چهارده‌معصوم(ع) و به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1111938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha