هرگونه بی حرمتی به ساحت مرجعیت شیعه محکوم است

آیت الله نوری همدانی در حمایت از مواضع آیت الله العظمی صافی با صدور پیامی شبستان از قم گفت: اینجانب با آشنایی نزدیک به هشتاد سال آنچه ازمواضع ایشان دیدم فقط برای رضایت خدای متعال وحضرات معصومین (علیهم السلام) و دفاع از انقلاب و مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به این شرح است:اخباری درروزهای اخیر مبنی براهانت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه صورت پذیرفت که مایه تأسف است.


وی در ادامه آورده است:نظام اسلامی و ولائی مولود حوزه  بوده‌است و حفظ آن واجب و لازم می‌باشد، حفظ آن علاوه بر تقویت نیازمند تذکرات نیزمی‌باشد تا از انحراف در آن جلوگیری شود. مردم بر اساس اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و رهایی از استکبار و حل مشکلات در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی انقلاب نمودند و در طول تاریخ مراجع تقلید مدافع اسلام و فرهنگ اهلبیت (علیهم السلام) و مردم بوده‌اند و حصن حصین اسلام و انقلاب می باشد، تذکرات حضرت آیت الله  آقای صافی (دامت برکاته) در دیدار یکی ازمسئولان از همین جهت بوده است. 


این مرجع تقلید تاکید کرده است: اینجانب با آشنایی نزدیک به هشتاد سال آنچه ازمواضع ایشان دیدم فقط برای رضایت خدای متعال وحضرات معصومین (علیهم السلام) و دفاع از انقلاب و مردم بوده است وخود شاهد عنایت خاص امام راحل (رحمت‌ الله علیه) نسبت به معظم‌له بوده‌ام، ایشان همیشه مؤید نظام بوده است و خدمات فراوانی نیز به انقلاب داشته‌اند. براین اساس باید توجه داشت هرگونه بی حرمتی به ساحت مرجعیت شیعه محکوم است.

 

آیت الله نوری همدانی در پایان آورده است:عزت و سربلندی اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه را از خداوند متعال خواستارم.
 

کد خبر 1112032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha