دعوت به واکسیناسیون توسط اصحاب رسانه فارس حمایت از مدافعان سلامت است

لطفی گفت: اصحاب رسانه از مدافعان سلامت استان فارس با دعوت از مردم برای انجام واکسیناسیون آگاهانه حمایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرزاد لطفی»، امروز (سه شنبه 11 آبان) ضمن تقدیر از اصحاب رسانه فارس در چهار صد و سی و هفتمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اصحاب رسانه از مدافعان سلامت استان فارس با دعوت از مردم برای انجام واکسیناسیون آگاهانه حمایت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: حمایت های آگاهانه اصحاب رسانه از مدافعان سلامت استان قابل تقدیر است و اوج عمل به رسالت حرفه ای آنها دعوت از مردم فارس به انجام واکسیناسیون بوده است.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه از ابتدای شیوع کرونا همواره در شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم استان در تلاش بوده اند که موجب کسب نتایج مطلوبی در این خصوص در سطح جامعه شده است.

لطفی تاکید کرد: اصحاب رسانه استانی و ملی با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مجاهدت و تلاش های مدافعان سلامت را نیز به جامعه منعکس کردند.

وی ادامه داد: حمایت صدا و سیمای استان، خبرنگاران روزنامه های چاپی و برخط، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، شبکه های اجتماعی و ... مایه دلگرمی مدافعان سلامت فارس است.

لطفی تصریح کرد: مردم استان یاوران اصلی مدافعان سلامت هستند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مراجعه برای تزریق واکسن کرونا این همراهی را نشان داده اند که موجب موفقیت فارس در زمینه واکسیناسیون کرونا و کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه مقابله با کرونا شده است.

وی تاکید کرد: از تمامی افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده اند دعوت می کنیم برای حفظ سلامت خود و جامعه در اولین فرصت و هر چه سریع تر اقدام کنند.

کد خبر 1112046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha