ثبت یک روز به نام فاروج در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت

فرماندار فاروج گفت: سبقه فرهنگی و مذهبی فاروج می طلبد روزی به نام این شهر داشته باشیم و این مطالبه برای تحقق به شورای فرهنگ عمومی استان پیشنهاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ «ابوالحسن نجفی حاج تقی» در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج بیان کرد: ۶۷ صدم درصد جمعیت شهرستان برای آرمان های انقلاب و نظام شهید داده اند که به نسبت جمعیت در شمار اولی ها هستیم.

 

فرماندار فاروج گفت: وجود باسابقه ترین حوزه علمیه استان در فاروج، تربیت روحانیون و فرهیختگانی همچون آیت الله نجفی و سایر علما و... ظرفیتی است که مغفول مانده و باید دیده شود.

 

وی افزود: با مصوبه شهرستانی، نامگذاری روز ملی فاروج به شورای فرهنگ عمومی استان پیشنهاد می شود.

 

نجفی بیان کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ساز و کار تعیین عنوان روز ملی را تعریف و ظرف ۱۰ روز آن را برای پیشنهاد دادن به استان ارائه کند.

 

وی با گرامی داشت هفته کتاب که در پیش روست، با قدردانی از برنامه های فرهنگی حوزه کتاب در شهرستان، مستمر بودن فعالیت های دستگاه ها و محدود نشدنشان به هفته های تقویمی را مطالبه کرد و گفت: با برنامه های فرهنگی روحیه نشاط را در جامعه ایجاد و تقویت کنیم.

 

در این نشست، نامگذاری یکی از پارک ها به نام کتاب، پیگیری نامگذاری روز ملی فاروج و پیگیری تامین نیرو برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوب شد.

کد خبر 1112183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha