آماده باش هلال احمر گیلان در پی وقوع زلزله در سه شهرستان استان

غلامی با اشاره به وقوع زلزله در سه شهرستان استان گیلان از اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نیروهای هلال احمر در حال آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای به مرکزیت دیلمان سیاهکل، گفت: این زلزله در برخی از مناطق استان گیلان از جمله، دیلمان سیاهکل در مقیاس ۲/۴ ریشتر در ساعت۱۶:۲۱،  بازارجمعه ماسال ۲ ریشتر در ساعت ۱۳:۰۲و رانکوه املش ۱/۸ ریشتر در ساعت ۰۸:۴۹ رخ داده است.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آماده باش همه پایگاه های امداد و نجات و شعبات جمعیت هلال احمر استان گیلان در پی وقوع این زلزله خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام محل زلزله نیز تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر بلافاصله به مناطق زلزله زده اعزام شدند.



غلامی اظهار کرد: طبق گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی و همچنین استعلام از خانه‌های هلال و دهیاران منطقه، خوشبختانه این زمین لرزه خسارات جانی و مالی به دنبال نداشته است.



وی در ادامه خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همواره در کنار مردم است و مردم نیز برای گزارش حوادث می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 1112231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha