رویکرد استکبارستیزانه ملت ایران توقف ناپذیر است

عضو خبرگان رهبری گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که رویکرد استکبارستیزانه ملت ما به هیچ وجه توقف پذیر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت ایام الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: فرهنگ استکبارستیزی ریشه در عقائد و باورهای راسخ ملت شریف ایران دارد و لذا توقف پذیر نیست و همواره این خط و جریان تداوم دارد. 

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکای جنایتکار، مصداق بارز استکبار است، افزود: یکی از مهم ترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در روزگار کنونی، دعوت عامه مردم به استکبارستیزی و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است که در این زمینه البته باید همواره با بصیرت و روحیه انقلابی از بیانات و فرمایشات امامین انقلاب تبعیت کرد.

 

این استاد حوزه همچنین گفت: سیزدهم آبان ماه در تاریخ ملت انقلابی ما روز خاص و فراموش ناشدنی است، چه آن که در این روز شاهد ردپاي آشکار استكبار جهاني در تبعيد حضرت امام(ره) در سال 1342 ، همچنین شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجويان در سال 57 و نیز جریان تسخیر لانه جاسوسی با حضور انقلابی دانشجويان پیرو خط امام(ره) هستیم.

 

وی با تأکید بر لزوم شناخت اهداف و برنامه های نظام سلطه و دستگاه استکباری در دنیا خاطرنشان کرد: دشمنان مستکبر در شرایط کنونی با استفاده از ابراز رسانه و فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم و نسل جدید از انقلاب و نظام اسلامی هستند و به همین خاطر مقام معظم رهبری بر اهمیت و ضرورت اهتمام نسبت به جهاد تبیینی تأکید فرمودند و این که بدین طریق جلوی جریان تحریف و نفوذ را بگیریم.

 

عضو خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که رویکرد استکبارستیزانه ملت ما به هیچ وجه توقف پذیر نیست.

کد خبر 1112334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha