رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان بازخوانی شود

حجت الاسلام کیائی گفت: اهمیت روز ۱۳ آبان را باید با مرور تاریخ درک کنیم و رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان را در یوم الله ۱۳ آبان ۵۷ بازخوانی کنیم.

حجت الاسلام «محسن کیائی» با گرامیداشت روز 13 آبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: 13 آبان در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد.

 

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: این روز نشان می دهد که این قشر در راه رسیدن به اهداف بالا و عظیم نظام شکوهمند اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و در این این روز دانش آموزان متعهد و عزیز ما ایثار کرده و از امامشان فرمانبرداری کردند و در برابر رژیم شتمشاهی ایستادند.

 

وی ادامه داد: 13 آبان روز مبارکی است که به نام دانش آموزان رقم می خورد و باید در این روز به ارواح تمام شهدای دانش آموز و36 هزار شهید دانش آموز فاتحه ای نثار کنیم.

 

امام جمعه دلند اظهارداشت: اهمیت این روز را باید با مرور تاریخ درک کنیم و رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزان را در یوم الله 13 آبان 57 بازخوانی کنیم.

 

وی گفت: برای گرامیداشت این روز حتما برابر مصوبه شورای هماهنگی کشور امسال هم تجمع خواهیم داشت و بر ضد استکبار جهانی شعار طنین انداز مرگ بر آمریکا و عمالشان و اسرائیل غاصب را سر می دهیم و به جهانیان می فهمانیم که دولت مستکبر آمریکا روز به روز در اذهان مردم منفورتر می شود.

 

حجت الاسلام کیائی افزود: در این روز که به نام دانش آموزان است باید به این قشر آگاه و متعهد ما باور داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1112344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha