توزیع ۳۰ بسته معیشتی و لوازم تحریر میان نیازمندان توسط بسیجیان جهرم

زارعی از توزیع ۲۰ بسته معیشتی و ۱۰ بسته لوازم تحریر میان خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت به همت بسیجیان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بسیجیان گروه جهادی «شهیده ناهید فاتحی کرجو» از پایگاه «آل یاسین»، حوزه مقاومت «الزهرا (س)» شهرستان جهرم اجرای طرح «کمک مومنانه» با هدف حمایت از خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت انجام شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این طرح با همت و تلاش بسیجیان و خیران تعداد 20 بسته مواد غذایی و 10 بسته لوازم تحریر تهیه و به افراد و خانواده های از پیش شناسایی شده، اعطا شد.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه این بسته ها، هزینه ای افزون بر 30 میلیون ریال صرف شده است، خاطرنشان کرد: بسته های غذایی در این طرح حاوی اقلامی همچون برنج، روغن مایع، حبوبات، تخم مرغ، پنیر و مرغ بوده است.

 

زارعی عنوان کرد: همچنین بسته های لوازم تحریر در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» نیز شامل اقلام مورد نیاز دانش آموزان همچون دفتر، گونیا، پرگار، خودکار، مداد، مدادرنگی، خط کش و دفترچه بوده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان از بسیجیان پایگاه های مقاومت که با تلاش و پشتکار خود در دوران سخت کرونا یاری گر خانواده های کم بضاعت و نیازمند هستند، قدردانی کرد.

کد خبر 1112371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha