شناسایی تیم های متخصص برای تولید محتوا در بستر فضای مجازی

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای حفظ عقاید،سیاست ها و اهدافمان در کشور تولید محتوا در بستر فضای مجازی داشته باشیم، گفت: تیم های متخصص برای تولید محتوا در بستر فضای مجازی شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار  محمد پاکپور»  در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در زاهدان بیان داشت: فضای مجازی همه ابعاد زندگی ما را در بر گرفته است.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید از فضای مجازی به روش  صحیح از آن استفاده کنیم، ادامه داد: رها کردن فضای مجازی مشکلاتی را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

 

پاکپور بر تولید محتوا در فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: گروه ها و تیم های تخصصی خوب در بستر فضای مجازی را شناسایی و هدایت کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید برنامه و خط مش در تولید محتوا داشته باشیم، افزود: با ایجاد یک تشکل، گروه ها را به سمت آن هدایت کنیم.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه تولید محتوا برای حفظ عقاید، سیاست ها و اهدافمان در کشور انجام شود، یادآور شد: در حال حاضر با چالش در فضای مجازی روبه رو هستیم و باید جوانان بسیجی در این عرصه فعالانه تر عمل کنند.

کد خبر 1112404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha