جزییات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان ایلام اعلام شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سطح استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این مراسمات به صورت اجتماع و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این برنامه ها با شعار محوری « ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا » در مناطق مختلف این استان برگزار می شود، افزود: در شهر ایلام این مراسم ساعت 10 صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)  برگزار می شود که سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خواهد بود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ابراز کرد: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر آبدانان ساعت 9 صبح در میدان امام (ره)، در شهر  ایوان ساعت  10 صبح در محل گلزار شهدای گمنام  و در شهر بدره ساعت  10 صبح در محل  گلزار شهدای گمنام  برگزار می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد : همچنین این مراسم در شهر سرابله ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان معلم، در شهر دره شهر ساعت ۸:۳۰ صبح در محل هنرستان اندیشه، در شهر دهلران ساعت 10 صبح در میدان بسیج، در شهر سیروان ساعت ۹:۳۰ صبح  در محل گلزار شهدای گمنام  برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مراسمات گرامیداتش یوم الله ۱۳ آبان در شهر چوار ساعت  10 صبح در مدرسه آل عصمت، در شهر مهران ساعت 10 صبح در میدان شهید سردار سلیمانی،  در شهر ملکشاهی ساعت 10 صبح در  محوطه سالن شهید مطهری و در شهرستان هلیلان ( شهر توحید ) ساعت 10 صبح  در دبیرستان حجاب برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف، فضاسازی تبلیغی میادین و معابر، نصب بنر، علائم تبلیغاتی و اِلمانهای مخصوص در این ایام، برگزاری تجمع در تمامی شهرها و برنامه ریزی در جهت تکثیر و انتشار عکس، پوستر و... در سطح استان از برنامه های گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان است.

کد خبر 1112503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha