۷۰ درصد مردم قم از ماسک استفاده می‌کنند

محبی بیان داشت: مردم قم استفاده از ماسک را رعایت کرده و حدود ۷۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سیامک محبی» امروز (چهارشنبه 12 آبان) در جلسه ستاد استانی کرونا که در استانداری قم برگزار شد گفت: رعایت دستورات بهداشتی در قم خوب است و از میانگین کشوری بالاتر هستیم.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: مردم قم استفاده از ماسک را رعایت کرده و حدود 70 درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.


وی گفت: روند کاهشی بستری بیماران کرونایی در قم کند است و این یک هشدار به شمار می‌رود و باید مراقب باشیم که گرفتار روزهای بد کرونایی نشویم.


محبی گفت: هیچ منطقه قرمز کرونایی در قم در حال حاضر وجود ندارد و یک منطقه شهری قم نیز آبی شده است.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص روند واکسیناسیون در قم گفت: 63 درصد افراد بالای 12 سال در قم واکسن دریافت کرده‌اند و 53 درصد دانش آموزان قمی نیز واکسن زده‌اند.


وی با اشاره به پوشش واکسیناسیون سالمندان در قم گفت: 78 درصد سالمندان قمی واکسن زده‌اند و متأسفانه گروه سنی 25 تا 29 سال کمترین استقبال را از واکسن داشته‌اند.


محبی ادامه داد: پوشش واکسیناسیون سالمندی قم به ۷۸ درصد رسیده و گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال کمترین استقبال را از دریافت واکسن داشته‌اند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: خوشبختانه دسترسی به واکسن در قم بسیار خوب شده و در تمامی مراکز جامع سلامت مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده است.

کد خبر 1112508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha