حضور موثر کانون‌های مساجد کرمان در رواق سرود/ اجرای سرود سردار آسمانی در سالروز شهادت حاج قاسم

حجت‌الاسلام گرجی با اعلام حضور فعال بچه‌های مساجد کرمان در رواق سرود طرح ملی فهما، گفت: سرود سردار آسمانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان در سطح ملی و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی گرجی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جریان مقاومت اسلامی هم در دوران حیات خود و هم با شهادت شان جریان بزرگی در جهان اسلام ایجاد کردند، اظهار کرد: مردم استان کرمان در پی شهادت سردار سلیمانی حضور بیشتری در فضای فرهنگی و هنری کشور پیدا کرده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اضافه کرد: ما نیز در این دبیرخانه به نوبه خود فعالیت های متنوعی در بزرگداشت این شهید پرافتخار و تداوم راه وی انجام داده و امسال نیز ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده ایم که همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت سردار سلیمانی مفاهیمی همچون ایثار، گذشت، مقاومت و ولایتمداری را مد نظر قرار می دهند.

 

گرجی ادامه داد: سرود سردار آسمانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان در سطح ملی و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان فعالیت خوب و حضور موثری در رواق سرود رویداد ملی فهما 1400 دارند، این سرود ملی نیز تحت عنوان سردار آسمانی در همین راستا اجرا می شود. 

 

کد خبر 1112612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha