حضور پرشور کانون های فهما استان ایلام در مراسمات گرامیداشت ۱۳ آبان

مدیر ستاد هماهنگی کاتون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: اعضای کانون های فهما استان ایلام در برنامه های ۱۳ آبان ماه مشارکت و حضور گسترده ای خواهند داشت.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با گرامیداشت 13 آبان ماه، اظهار کرد: ۱۳ آبان یاد آور عزت و استقلال خواهی جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان این نظام و انقلاب در مقابل استکبار جهانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کاتون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه قشر جوان و نوجوان نبض تپنده این نظام و انقلاب هستند، افزود : هر جا که کشور و انقلاب ما در هر زمانی به حضور این قشر نیاز داشت همواره در همه عرصه ها و صحنه ها حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه 57 نیز روز شکست عظمت و اقتدار استکبار جهانی و ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بود، گفت: ویژگی ضد استبدادی و استکباری جز هویت جدا نشدنی جوانان و نوجوانان ماست.

 

 چراغی پوردر ادامه در خصوص برنامه و فعالیت های گرامیداشت 13 آبان در سطح کانون های فهما، تصریح کرد:  با توجه به شرایط کرونایی برنامه های گسترده ای با محوریت فضای مجازی در سطح 307 کانون استان  پیش بینی شده است که اجرا شود.

 

وی تجدید میثاق اعضای کانون ها با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای این نظام و انقلاب،  برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع 13 آبان ماه، برگزاری نشست های بصیرتی ویژه نوجوانان عضو کانون ها، ارسال پیام در فضای مجازی، فضا سازی کانون ها و حضور و مشارکت فعال  در برنامه های گرامیداشت 13 آبان در مناطقی که منع برگزاری برنامه ندارند از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

حجت الاسلام چراغی پور در پایان با بیان اینکه بیشتر اعضای کانون های مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: این قشر همواره در  حفظ بصیرت و  پیروی از  امام(ره) و رهبر عظم الشان انقلاب اسلامی پیش قدم هستند.

کد خبر 1112638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha