برگزاری حلقه های معرفتی در ۲۰ مسجد شهرستان ملایر  با موضوع استکبارستیزی

حجت الاسلام نجفی گفت: در ایام ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش ‌آموزی در ۲۰ مسجد شهرستان حلقه‌های معرفتی با موضوع استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم و اساتید برجسته برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو باخبرنگار شبستان، در ملایر گفت:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در  ۱۳ آبان در شکل دهی تاریخ انقلاب اسلامی نقش بزرگ و سرنوشت سازی داشت .

 

مدیر اداره  تبلیبغات اسلامی ملایر ضمن گرامیداشت این روز افزود: به همین منظور همه ساله مردم کشورمان به ویژه دانش اموزان در ادامه راه شهدای دانش آموز و دانشجو و در دفاع از ارزش هاو آرمانهای انقلاب اسلامی و استکبار ستیزی  این روز را گرامی داشته و شعار مرگ برامریکا را سر می‌دهند.

 وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان در ملایر افزرود:  راهپیمایی به صورت یک کاروان خودرویی با همکاری سایر ارگان‌ها و مدارس تعدادی از دانش آموزان به همراه والدین خود و خودروی شخصی در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را  در دست دارند از مقابل سپاه  به سمت مرکز شهر حرکت می‌کنند خواهد بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گفت: همچنین  سخنرانی بیش از ۴۵ نفر از روحانیون و ائمه جماعت مساجد در شب ۱۳ آبان با موضوع استکبارستیزی در مساجد شهرستان ملایر از برنامه های  اداره تبلیغات اسلامی ملایر بوده است

وی اضافه کرد:  در ۲۰ مسجد شهرستان حلقه‌های معرفتی با موضوع استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم و اساتید برجسته برگزار می‌شود.

 

وی نواخته شدن  زنگ استکبارستیزی" با حضور جمعی از مسئولان در محل مدرسه دهخدا و سایر مدارس شهرستان را از دیگر برنامه های این روز تاریخی در ملایر برشمرد.

کد خبر 1112785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha