مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در خرم آباد برگزار شد

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان با رعایت پروتکل های بهداشتی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز در شهرهای قرمز و نارنجی به صورت تجمع و در شهرهای با وضعیت کرونایی زرد و آبی به صورت راهپیمایی برگزار شد.

 

مراسم روز دانش آموز ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهرها، بخش ها و روستاهای استان لرستان برگزار شد.

 

آئین ۱۳ آبان ماه امسال در خرم آباد در مصلای الغدیر با حضور مسئولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

شرکت کنندگان دراین آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شد، با شعارهای « مرگ برآمریکا»، « مرگ بر استکبار»، « مرگ بر اسراعیل» انزجار خود را از  استکبار جهانی اعلام کردند و با آرمان های انقلاب تجدید عهد کردند.

 

تجمع ضداستکباری مردم لرستان همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۰ امروز پنجشنبه آغاز شد و شهروندان با شعارهای ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی، مراتب انزجار خود را اعلام کردند.

 

در این تجمع ها فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» شرکت‌کنندگان در سراسر شهرهای لرستان طنین‌انداز شد و اقشار مختلف با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته هایی، اقدامات استکباری آمریکا و رژیم اسراییل را محکوم کردند.

 

مراسم ۱۳ آباد شهرستان خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفان، جمعی از مسوولان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر در حال برگزاری است.

 

۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ روز شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به دست جمعی از دانشجویان پیرو خط امام (ره) رقم خورد و به همین منظور روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1112821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha