لزوم فرهنگ سازی برای ترغیب کسبه برای تزریق واکسن کرونا

شفیعیان بر تعامل و همکاری اتحادیه های صنفی جهت انجام واکسیناسیون اصناف تاکید کرد و گفت: باید پیام های مناسب جهت ترغیب و اقناع سازی در واحد صنفی در دید عموم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۱۳ آبان) در جلسه ای که با حضور رؤسای اتحادیه های صنفی در راستای ترغیب، تشویق و اقناع سازی هر چه بیشتر اصناف جهت تزریق واکسن کرونا و حفظ سلامت جامعه برگزار شد، از اصناف در همراهی با ستاد کرونای شهرستان در ایام پیک کرونا قدردانی کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: اداره صمت و اتاق اصناف با تعامل و همکاری اتحادیه های صنفی در جهت واکسینه شدن این قشر تلاش گر که در راستای خدمات رسانی تعاملات بسیاری با شهروندان دارند تلاش کرده تا با واکسیناسیون حداکثری نتیجه در جامعه ملموس باشد.

 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیار مناسب و خدمات گسترده اصناف که قشر عظیمی از جامعه را شامل می شود، اظهار داشت: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی پیام های مناسب جهت ترغیب و اقناع سازی در واحد صنفی در دید عموم قرار گیرد.

 

شفیعیان همچنین لزوم بازرسی های مستمر تیم های نظارت را یاد آور و از اصناف و بازاریان خواست به منظور همکاری بیشتر با بازرسان، صاحبان واحدهای صنفی کارت واکسیناسیون را در محل کسب به همراه داشته باشند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از خدمات منوط به ارائه کارت واکسیناسیون بوده و  با اجرایی شدن قرنطینه هوشمند خدمات بیشتری را شامل می شود.

کد خبر 1112877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha