مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی برای دنیا الهام بخش است/ نسل جوان امروز سقوط آمریکا را خواهند دید

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است، گفت: امروز مردم ایران اسلامی برای مردم جهان الگو بوده و این حضور ملت ایران در صحنه مبارزه با استکبار جهانی برای دنیا الهام بخش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله، صبح امروز(۱۳ آبان) در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: امروز مردم و ملت ایران اسلامی در مراسمات بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضور می یابند برای اینکه به دنیا اعلام کنید با همان نگاه و آرمان و با همان بصیرت ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صحنه حاضرند.

 

حجت الاسلام « علی شیرازی» با بیان اینکه مردم در این مراسمات اعلام کردند که  ملت ایران ۱۴۰۰با ملت ایران ۱۳۵۷ هیچ تفاوتی ندارد و همچنان با استکبار جهانی مقابله می کند، گفت: ملت ایران اسلامی در یوم الله سیزده آبان اعلام می کنند که با با غارتگران جامعه بین المللی مبارزه می کنند.

 

وی افزود: آمریکایی ها در آستانه سیزده آبان، ۲۲ بهمن و سایر مناسبت های انقلاب اسلامی، تلاش می کنند، این روزها را که یوم الله است در نگاه ملت ایران و جهان تضعیف کنند و با یک خبر، طوری رفتار کنند که روز سیزه آبان و این ایام را تخت شعاع قرار  دهند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه امروز هم در آستانه سیزده آبان برنامه ریزی کردند تا در دریای عمان نفت ایران را غارت کنند، تصریح کرد: این گردنه گیری آمریکا در ردیای عمان، برای این بود  که این روز را تضعیف کنند اما لطف الهی هر سال  در هر ورود دشمنان به  این یوم الله ها، این حرکت ها را به نفع انقلاب تغییر می دهد.


 

حجت الاسلام شیرازی ابراز کرد: دشمن تصمیم گرفته بود نفت ایران را بدزدد، نیروهای جان برکف و ودلاور سپاه وارد عرصه شدند و وقتی نیروهای مقتدر سپاه وارد ناوگان نفتی شدند دشمن تلاش کرد مانع شود و دو ناوچه را به منطقه اعزام کرد، پهباد های آمریکایی بالای سر نیروهای سپاه وارد شدند اما با اقتدار نیروی دریایی سپاه، نفت کش سرقتی به آبهای سرزمینی کشور وارد شده و آمریکایی ها نتوانستند کار کنند و شکست بزرگی در این عرصه خوردند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل و مبارزه امام راحل،  انقلاب مردم ایران اسلامی، تمام قدرت قدرت آمریکا را به زیر کشیده است، تصریح کرد: امروز نیروی دریایی سپاه آن هم چند تن از نیروی های دلاور دریایی سپاه،  آمریکا را در دریای عمان و خلیج فارس ذلیل و خوار کردند و امروز شاهد افول قدرت آمریکا در منطقه هستیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله گفت: به آمریکایی ها اعلام می کنیم که  این جزیی از نیروی دریایی سپاه ایران است و  اگر ما کل نیروی دریایی، بسیج مردمی و نیروی قدس،  ارتش و همه نیروی های مسلح را وارد میدان کنیم به طور قطع، آن روز دیگر آمریکایی ها حیاتی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام شیرازی افزود: آمریکایی ها امروز در صحنه تبلیغات جهانی، ابزار تبلیغاتی زیادی دارند و با جنگ تبلیغاتی تلاش می کنند که دل ملت ها را خالی کنند، برخی ها فکر می کنند که آمریکایی ها قدرتمند هستند اما باید دانشت که آمریکایی دیگر قدرتی ندارند.

 

 

وی یادآور شد: شهید سرافراز اسلام سردار سلیمانی را  که شب تک و تنها وارد عراق شده بود، شبانه به شهادت رساند و برخی نیروهای نفوذی نیز را وارد  کردند، با پهباد شبانه و دزدانه این سردار بزرگ اسلامی را به شهادت رساندند و این اوج ذلالت و بدبختی آمریکایی ها است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با اشاره به اینکه آنها فکر می کردند که شهید سلیمانی را شهید کنند می توانند محور مقاومت را در منطقه تضعیف نمایند، یادآور شد: خون سردار شهید سلیمانی موجب شد در تمام کشورهای مسلمان و حتی در دل آمریکا و اروپا بر علیه این ترور ناجوانمردانه موضع گیری شود.

 

حجت الاسلام شیرازی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا باید از منطقه برود و امروز آمریکایی ها مجبور شدند که وقیحانه از افغانستان بروند، امروز آمریکایی ها قدرتی ندارند، در عراق دیگر قدرتی ندارند.

 

وی با تاکیدبر اینکه ملت ایران با بصیرت و هوشیاری تمام، توطئه ها و برنامه های آمریکا را زیر نظر دارد، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به آمریکایی ها، گفتند که آنقدر به شما نزدیک که خود شما هم باور نمی کنید، امروز ارتش و سپاه و مجموعه نیروهای مسلح بیدار ما تمام حرکت های آمریکا را تحت نظر دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تصریح کرد: امروز اسرائیلی ها وحشت دارند و اعلام می کنند که از قدرت جمهوری اسلامی می ترسند، اعلام کردند ما هر طرحی در منطقه اجرا کنیم جمهوری اسلامی مانع است، آن قدرتی آمریکا که در دوران طاغوت در ایران داشت امروز ملت ایران، آمریکا را در ضعیف ترین زمان خود خود قرار داده است.

 

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: این نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران است، هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است این امر  را در دوران جنگ  تحمیلی،  در سوریه، عراق  و در یمن هم امروز شاهدیم و این حقیقت روشن است.


 

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید در استان ایلام، یادآور شد: دنیا امروز شهدای شما را الگو قرار داده است، امروز مردم ایران اسلامی برای مردم جهان الگو هستند، این حضور شما در صحنه مبارزه با استکبار جهانی برای دنیا الهام بخش است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله  خاطرنشان کرد: امام راحل از ملت ایران یک ملت بصیر، شهادت طلب، حاضر در صحنه، مومن و خداجو و ضد استکبار ساخت و استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی آمریکا را به وحشت انداخته است و به طور قطع نسل جوان امروز ما سقوط آمریکا را خواهد دید.

کد خبر 1112888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha