۱۳ آبان، یادآور پرچمداری امام در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ۱۳ آبان، را یادآور پرچمداری امام در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی عنوان کرد وگفت:انقلاب ایران از ابتدا ضداستبدادی و ضداستکباری بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حجت الاسلام والمسلمین رئیسی» در سخنرانی تجمع ۱۳ آبان در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب جمهوری اسلامی ایران از ابتدا این بود که ویژگی‌های ضداستبدادی و ضداستکباری بودن را توامان با خود داشته است.

 

رئیس جمهور ایران اسلامی ضمن گرامیداشت روز استکبارستیزیبیان کرد: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران ۴۰ ساله نیست بلکه این دشمنی، بیش از ۷۰ ساله است؛ با این تفاوت که در ۳۰سال اول، آمریکا با کودتا و حمایت از حاکمان دست‌نشانده در چپاول منافع ملت ایران موفق می‌شد اما در ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پیروز میدان مقابله با دشمنی‌های بی پایان آمریکا، ملت ایران بوده است.

 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، یادآور پرچمداری امام در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی است افزود: مردم ایران همواره اقدامات مداخله‌گرانه و قلدرمآبانه آمریکایی‌ها در منطقه از جمله رفتار اخیر آن‌ها را تقبیح کرده‌ و قدردان پاسخ‌های هوشمندانه و مقتدرانه پاسداران غیور مرزهای عزت و استقلال کشور هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به تعیین تاریخ آغاز مذاکرات درباره رفع تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران  اشاره داشت وافزود: مذاکره مدنظر ما، یک مذاکره نتیجه‌محور است و ما به هیچ عنوان از خواسته به‌حق ملت ایران یعنی رفع تحریم‌های ظالمانه کوتاه نخواهیم آمد.

 

رئیس جمهور ایران اسلامی با بیان اینکه همان‌طور که ایران پیش‌تر اعلام کرده است، میز مذاکره را ترک نمی‌کنیم  اضافه کرد: اما در مقابل زیاده‌خواهی‌ها هم که منجر به تضییع منافع ملت ایران می‌شود، ایستادگی می‌کنیم.

 

وی با تأکید بر‌اینکه از منافع ملت ایران به هیچ عنوان عقب‌نشینی نخواهیم کرد،  ادامه داد: همزمان، هم رفع تحریم‌ها وهم خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید براینکه یاد شهدای۱۳ آبان ماه و تمام شهدای جمهوری اسلامی را گرامی می داریم ادامه داد: حضور در اجتماع سیزدهم آبان سمنان در برنامه های سفر استانی بنده در امروز نبود،ولی خواستم از این برنامه حسن استفاده را داشته باشم و به دانش آموزان، دانشجویان، استادان،  و روحانیون سمنان در این اجتماع باشکوه و این مکان مقدس سلامی داشته باشم.

 

وی با حضور در مصلای شهر سمنان، از طرح نیمه‌کاره ساختمان مصلای این شهر نیز که سال‌ها از آغاز عملیات عمرانی آن می‌گذرد، دیدن کرد.

کد خبر 1112945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha