لزوم هم افزایی دستگاه های فرهنگی برای برگزاری هفته کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر لزوم هم افزایی دستگاه های فرهنگی برای برگزاری هر چه بهتر هفته کتاب در کاشان تأکید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، جلسه هم اندیشی برگزاری برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کاشان با حضور نمایندگان دستگاه های متولی حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

 

در این جلسه که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بر لزوم هم افزایی دستگاه های فرهنگی برای برگزاری هر چه بهتر هفته کتاب در کاشان تأکید کرد و نتیجه این هم افزایی را موجب کسب نتایج بهتر در خصوص مشارکت عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در انس و آشتی با کتاب دانست.

 

 میثم نمکی افزود: برنامه های یست و نهمین دوره هفته کتاب با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان تصریح کرد: برگزاری همایش بانوان نویسنده کاشان، نشست های کتابخوانی، رونمایی از جدیدترین کتاب های نویسندگان کاشانی، دیدار با پیشکسوتان اهل قلم، برپایی کارگاه های داستان نویسی، افتتاح کتابخانه مدیریت شهری در شهرداری کاشان و نیز عرضه و فروش کتاب با ۲۰ درصد تخفیف در کتابفروشی های منتخب شهرستان از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

 

 بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان تا یکم آذر ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 1112946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha