بیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان از حضور مردم در مراسم تجمع ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بیانیه ای از حضور مردم شریف استان در مراسم تجمع بزرگداشت روز یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از حضور هوشمندانه مردم عزیز این استان در مراسم تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان ، « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در اقصی نقاط هرمزگان ازجمله ساحل بندرعباس برگزار شد، اعلام کرد:

 

شكر و سپاس خداوند را كه بار ديگر به توفيق الهي و با بصيرت و زمان‌شناسي اقشار مردم شريف و متدين، در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز از تاريخ سراسر افتخار انقلاب اسلامي، مراسم يوم‌الله 13 آبان ماه، «روز ملي مبارزه با استكبار جهاني» با حضور آحاد مردم با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

 

حضور با بصيرت مردم ولایت مدار و دریا دل استان هرمزگان همگام و هم‌صدا با ملت بزرگ ايران در مراسم تجمع روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، نشان از روحيه انقلابي و اعتقاد راسخ در وفاداري و حفظ ارزش‌هاي والاي اسلامي در سرزمين ايران اسلامی داشته كه هيچ‌گاه تعطيل‌پذير نخواهد بود.

 

فريادهاي کوبنده و رساي مرگ بر آمريكا در مراسم اين روز تاريخ‌ساز و فراموش ناشدني، نماد خشم مقدس و انقلابي ملت در مبارزه با استكبار جهاني بوده و نه بزرگي به آمريكاي جهان خوار، اين دشمن شماره يك بشريت بود.

 

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي هرمزگان ضمن قدرداني و تشكر صميمانه از حضو هوشمندانه مردم هميشه در صحنه استان در مراسم تجمع يوم‌الله 13 آبان، همراهی مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در استان را در این مراسم ارج می نهد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1113011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha