عملیات اخیر سپاه نمایشی از قدرت و اقتدار ایران در دریای عمان است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران، نمایشی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی در آب‌های دریای عمان، در مقابل قدرت پوشالی آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۴ آبان ماه حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: توجه به رعایت حقوق همسر و فرزندان از شاخصه های خانواده حسینی است.


امام جمعه عنبرآباد با بیان اين مطلب که غربی ها اسلام را به ایجاد تبعیض بین زنان و مردان متهم می کنند، ابراز کرد: در اعلامیه حقوق بشر غربی، کلمه تساوی حقوق، به جای تشابه حقوق بکار رفته که این بزرگترین اشکال وارده است آنچه در اسلام وجود دارد هدف و مقصد است که وجود این تفاوت بین زن و مرد حقوق را متفاوت می‌کند و این تفاوت ملاک برتری و امتیاز یکی بر دیگری نیست.


وی با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان، بیان کرد: از حضور حماسی و پرشور مردم مومن و ولایتمدار عنبرآباد برای شرکت در تجمع ۱۳ آبان تشکر و قدردانی می کنم و پاداش این عمل، همچون عبادت حساب می شود.


حجت الاسلام بامری به عملیات اخیر سپاه پاسداران در آب های دریای عمان، اشاره کرد و افزود: عملیات اخیر سپاه پاسداران، نمایشی از قدرت و اقتدار ایران اسلامی در آب‌های دریای عمان، در مقابل قدرت پوشالی آمریکا بود.


خطیب جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: واکنش سریع و الهام بخش این عملیات، پیام مهمی برای دوستان و دشمنان داشت پیامی همچون این که ایران قائل به راهبرد چشم در چشم است و همان طور که در روی زمین خطوط قرمز آمریکایی ها را در عین الاسد شکست داد در آبها نیز همان گونه عمل می کند.


وی تصریح کرد: پیام این عملیات پیام به دشمنان و مزدوران حاشیه خلیج فارس نیز بود تا بدانند ما هزینه هایشان را در منطقه بالا خواهیم برد. 


حجت الاسلام بامری در خاتمه عنوان کرد: عرصه دیپلماسی و میدان در ایران یکی است و امروز آمریکا در کلام نیز نمی‌تواند از گزینه نظامی سخن بگوید و آن را زیر میز گذاشته است.

کد خبر 1113100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha