مبارزه با فساد و بسترهای فسازا در اولویت مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا در استان تأکید کرد و گفت: این اقدام مهم لازه حکرت به سمت پیشرفت و توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(14آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: ملت ایران اسلامی در ۱۳ آبان، سیلی محکمی به استکبار و در رأس آن دولت چپاولگر آمریکا زدند.

 

سیلی سپاه پاسداران به سردمداران دولت غارتگر آمریکا

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: دومین سیلی محکم چند روز گذشته توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردمداران دولت غارتگر آمریکا زده شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جان بر کفان سپاه پاسداران با اجرای عملیاتی پیچیده بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر و این کشتی را علیرغم تلاش های هوایی و زمینی نیروهای آمریکایی به سمت ایران هدایت کردند و این خود ضربه سنگینی به پیکره نیروهای آمریکایی بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: این حرکت سپاه پاسداران به کشورهای همسایه ایران اسلامی نشان داد همچنان آمادگی برپایی امنیت در دریاهای کشور را داریم.

 

وی در ادامه به جلسه اخیر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: آیت الله رئیسی برای پنجمین بار بر مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا تاکید کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت: امید است در دولت سیزدهم از سوی وزرا و معاونان آنها مبارزه با فساد و بسترهای فسازا در اولویت قرار گیرد.

 

اجرای عدالت لازمه خدمت به مردم است

 

وی با بیان اینکه در استان لرستان باید مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا با موشک نقطه زن عدالت مورد اصابت قرار گیرند، اظهر کرد: این اقدام برای بستن بسترهای فسادزا ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: عدالت خواهی، برنامه ریزی و اجرای عدالت لازمه خدمت به مردم بوده و در سطح دستگاه‌های استان لرستان باید اولویت قرار گیرد.

 

کد خبر 1113132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha