روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان با بهره مندی از آموزه های قرآنی تقویت شود/ تقدیر از برترین های قرآنی کوهسار

حجت الاسلام محمدی با تقدیر از رتبه های برتر مسابقات قرآنی دانش آموزی در آیین نماز جمعه شهر کوهسار گفت: روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان با بهره مندی ازآموزه های قرآنی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام محمدی» در آیین نماز جمعه ۱۴ در مصلی شهر کوهسار برگزار شد گفت: استبکارستیزی یکی از مهمترین رویکردهای آموزشی مربیان قرآنی است.

 

امام جمعه کوهسار افزود: روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان با بهره مندی ازآموزه های قرآنی تقویت شود.

 

به گفته وی، دانش آموزان به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های اجتماعی همراه سکاندار حفظ ارزش های ایمانی و الهی در بستر جامعه هستند. 

 

خطیب نماز جمعه شهر کوهسار اظهار کرد: در راستای توجه و تکریم از هفته دانش آموز و یوم الله استکبار ستیزی از دانش آموزان رتبه اول تا سوم مسابقات قرآنی تکریم و تقدیر به عمل می آید. 

 

 

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: قرعه کشی مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب شهید فهمید نیز در این هفته انجام شد و از طرف شورای و شهرداری کوهسار به ۱۴ نفر جوایزی اعطا شد. 

 

برپایی تریبون آزاد در مصلی نماز جمعه شهر کوهسار

 

گفتنی است، به مناسبت هفته دانش آموز، تریبون آزاد در مصلای نماز جمعه این هفته به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز ، سئوالات و مطالبات به حق  دانش آموزان  از مسئولین شهری برگزار شد.   

 

 

طی این نشست صمیمی حق محمد لو شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کوهسار و حجت الاسلام والمسلمین گرمسیریان مسئول دفتر امام جمعه محترم به سئوالات دانش آموزان کوهساری پاسخ داده شد و قول مساعدت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهت رفع مشکلات دانش آموزان عزیز شهر در اسرع وقت داده شد. 

 

 

کد خبر 1113147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha