تامین منابع مالی در کشور نیاز به کمک و همراهی دارد

محمد نژاد با تاکید بر اینکه وضعیت منابع مالی در کشور نیاز به کمک و همراهی دارد، گفت: مردم تا به امروز به دقت نقش خود را ایفا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که به این حرکت ها و نگاه های زیبای مردم غنای بیشتری دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « پرویز محمد نژاد » در افتتاح مدرسه خیر مدرسه ساز حاج علی طالع و شهدای دریاسر که امروز (شنبه، ۱۵ آبان ) با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد، گفت: همه اندیشمندان و بزرگان جامعه بشری اعتقاد دارند هر چیزی که ارزش داردT بزرگ و بزرگ‌تر خواهد شد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در جامعه ای هنجار زیاد باشد قطعا ناهنجاری کم است و در مقابل در هر جامعه ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، افزود: امروز یکی از ارزش های باارزش این است که عمل کنند و مردم امروز نیازمند اقدام و عمل هستند.

 

محمدنژاد ادامه داد: از همه مدیران شهرستان و استان می خواهم در این حوزه اقدام و نقش آفرینی کنند.

 

وی ضمن تشکر ویژه از خانواده حاج علی طالع، خیر مدرسه ساز، تصریح کرد: اینگونه کارها باید به عنوان الگو در شهرستان لنگرود نمایان شود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت منابع مالی در کشور نیاز به کمک و همراهی دارد، خاطرنشان کرد: مردم تا به امروز به دقت نقش خود را ایفا کردند و کار خود را انجام دادند و امروز وظیفه مسئولان است که به این حرکت ها و نگاه های زیبای مردم  غنای بیشتری دهند که یکی از این موارد حمایت، تشویق و احترام گزاری و ایجاد یک جایگاه مناسب برای کسانی است که در عمل خیر قدم بر می دارند.

 

گفتنی است، دبستان شهدای دریاسر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و شامل ۶ کلاس درس، کتابخانه، نمازخانه، آزمایشگاه و ... است که بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 1113423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha