مردم البرز پای کار برپایی گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آمدند

رحمانی با اشاره به اهمیت مردمی بودن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم البرز پای کار برپایی گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آمدند.

« امیر رحمانی» در جریان برپایی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مردم البرز پای کار برپایی گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آمدند.

 

فرمانده قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در البرز افزود: ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف حمایت از مردم مظلوم و مستضعف است به همین منظور صلاح دیده شد که از منابع عمومی و بیت المال استفاده نشود و از خیرانی که علاقمند به شهید حاج قاسم سلیمانی هستند تأمین منابع شود. 

 

رحمانی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی که مدیریت شهری و بسیاری از دستگاه ها توان پرداخت حقوق خود را ندارند، کارهای فرهنگی و آیینی با همت مردم علاقمندان و خیران برگزار می شود در این خصوص دست هر فردی که یاریگر این برنامه باشد می فشاریم.

 

گفتنی است، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با بهره مندی از ۳۹۱ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز عضو قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است و در جهت برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر برنامه های سالروز شهادت سردار دلها اهتمام دارد. 

 

 

کد خبر 1113558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha