کمک ۴۲ میلیاردی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین استان

منصوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین امداد استان در نیمه نخست امسال را بیش از ۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

«حافظ منصوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به جمع‌آوری ۴۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومانی کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳ هزار خیر و حامی ایتام و محسنین با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان را ۲۳ هزار نفر عنوان کرد و افزود: نیکوکاران و خیرین همراهان همیشگی و بازوان توانمند این نهاد و سایر نهاد‌های حمایتی هستند و با کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها می‌توانیم بخشی از مایحتاج خانواده‌ها و افراد تحت پوشش در بخش‌های مختلف را تامین کنیم.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور موثر و به موقع مردم در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی تصریح کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان به شکرانه سلامتی خود و خانواده‌هایشان و یا به نیت اموات می‌توانند با واریز حداقل مبلغ ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

 

منصوری تصریح کرد: مردم نیک‌اندیش، خیرین و نیکوکاران جهت مشارکت می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا از طریق شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۴، ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین مراجعه حضوری به یکی از مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نسبت به حمایت گرفتن فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند و در تامین مایحتاج این افراد یاریگر ما باشند.

 

کد خبر 1113789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha